Entrevista al Germà Fernando Aguiló en el darrer número de la publicació electrònica Vincles

Revista electrònica Vincles

Revista electrònica Vincles

Ja podem llegir el darrer número de Vincles, la publicació electrònica creada per potenciar la col·laboració entre els professionals de l’Hospital Sant Joan de Déu i de l’àmbit de l’Atenció Primària de l’àrea de Costa de Ponent i Barcelona Esquerra.

Aquest número inclou articles sobre temes tan diversos com el mètode Gestalt per treballar les emocions del nen, la relació entre la dieta mediterrània i un menor diagnòstic del TDAH, el projecte Essencial i l’abordatge de la mutilació genital femenina des de l’àmbit de la primària.

A més, aquest número inclou una entrevista al germà Fernando Aguiló on repassa la la trajectòria de la seva vocació missionera vinculada a la medicina i al vincle que va establir per sempre amb Sierra Leone.

Enllaç a la revista en format ISSUU (Requereix de navegadors actualitzats)

Descarregat la revista en format pdf.

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s